Nowy pomysł KUL…

  • Napisany przez:

Pojawiają się w życiu takie sytuacje w których jedna ze stron, z różnych przyczyn, nie wywiązuje się ze swoich podjętych zobowiązań. I to właśnie stało się punktem wyjścia konkursowych zmagań I Ogólnopolskiego Konkursu Rozmowy z Klientem, który po raz pierwszy odbędzie się na KUL.

Organizowany przez Uniwersytecką Poradnię Prawną KUL, jest przeznaczony dla studentów prawa. W konkursie weźmie udział 11 drużyn dwuosobowych z całej Polski, które zmierzą się z tematem: „Kontrakty i inne podstawy niewykonania umowy”. Na oryginalną formę konkursu wpłynie: całość przeprowadzona w języku angielskim, uczestnictwo aktorów Teatru ITP w rolach klientów.

Celem konkursu jest sprawdzenie swoich już nabytych umiejętności, zdobycie kolejnych w specjalnie zorganizowanych warsztatach i treningach z zakresu obsługi klienta.

Wydarzenie odbędzie się 9- 11 marca w Collegium Iuridicum KUL, sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Wymiaru Sprawiedliwości.

Inka Zembrzuska

Nasi partnerzy