O projekcie

W ramach wzmocnienia lokalnego medium obywatelskiego w-Akcji oraz wakcji24.pl oraz budowanie jego dalszego rozwoju, renomy i marki od 06-01-2020 do 31-12-2021, przeprowadziliśmy kampanię promocyjną w celu pozyskania nowych wolontariuszy i odbiorców, których zasięg obejmował 14 nowych miejscowości na terenie 5 powiatów.
Odbyły się warsztaty i szkolenia dziennikarskie podnoszące kwalifikacje obecnych dziennikarzy i wolontariuszy, dzięki temu Stowarzyszenie podniosło swój potencjał organizacyjny. Rozwinęliśmy sieć dystrybucji dzięki której uzyskaliśmy dostęp do większej rzeszy czytelników za pomocą serwisu, w formie papierowej i cyfrowej dzięki której dotarliśmy szczególnie do młodzieży ale także seniorów.
Zakupiliśmy odpowiednie wyposażenie niezbędne do pracy dziennikarskiej w terenie oraz materiały biurowe niezbędne do codziennej pracy Stowarzyszenia. Zakupione narzędzia poprawiają jakość prezentowanych materiałów, a także tworzenie ciekawych filmów krótkometrażowych i wywiadów.
Poprawiliśmy wizerunek naszego serwisu, który przyczynia się do rozwoju społeczeństwa informacyjnego i obywatelskiego. Dzięki kompetencji członków organizacji podnieśliśmy standard pracy i zarządzania, który w przyszłości będzie umożliwiał pozyskiwanie środków zewnętrznych .
Podnieśliśmy nakład wydawanego miesięcznika, a także rozszerzyliśmy ofertę reklamową dzięki której pozyskaliśmy środki na wydatki bieżące.
Dzięki wszystkim naszym działaniom dotarliśmy do różnych środowisk i organizacji pozarządowych które pełnią istotną rolę w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego , a także przekazują wartości patriotyczne, etyczne i kulturalne. Nad poprawnością realizacji naszych działań czuwał zespół projektowy.